Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Προγραμματισμός Κρυστάλλων


Αφού έχετε φτάσει μέχρι την εναρμόνιση δεν μένει πια παρά να προγραμματίσετε τον κρύσταλλο σας. Καθορίστε με σαφήνεια και χωρίς υπερβολές το σκοπό για τον οποίο θέλετε να εργαστεί ο κρύσταλλος π.χ. "εργάζεσαι για θεραπεία".
  Αν ο προγραμματισμός είναι λεκτικός, τότε οι φράσεις που θα χρησιμοποιηθούν για τον προγραμματισμό του κρυστάλλου θα είναι φράσεις απότελεσματικές και στοχευμένες.

  1. Αν θέλουμε υγεία λέμε "Είμαι υγιής",
  2. Αν θέλουμε χαρά στην ζωή μας λέμε "Είμαι χαρούμενος",
  3. Αν θέλουμε σύντροφο δεν λέμε "Είμαι με το Γιάννη" γιατί μπορεί να προγραμματίσουμε μια πραγματικότητα αλλα να μην είναι καλή, δλδ μπορεί να είμαι με το Γιάννη αλλά να μην είμαι καλά. ΑΡΑ λέμε "είμαι με το Γιάννη και είμαστε Ευτυχισμένοι".
  4. Αν αναζητούμε δουλειά λέμε "Βρήκα την καλύτερη εργασία για μένα"
  5. Στις φράσεις αποφεύγουμε τα ΜΗΝ και τα ΔΕΝ, οι φράσεις θα πρέπει να έχουν Θετική δήλωση με Αίσιο τέλος π.χ. δε λέμε "Δεν θέλω να με απολύσουν" αλλά λέμε "Εργάζομαι στην τάδε εταιρεία και συνεχίζω όσο αυτό είναι καλό για μένα" γιατι αν εργάζεστε και δεν σας πληρώνουν δεν είναι καλό.
  6. Αν ζητάμε πνευματική εξέλιξη λέμε "Είμαι στο Φώς",
  7. Αν επιθυμούμε ένα παιδί λέμε " Γέννησα ένα υγιέστατο παιδάκι" και όχι "θέλω να αποκτήσω ένα παιδί" γιατί αυτό θα είναι η έκφραση μιας επιθυμίας και όχι ο προγραμματισμός μιας πραγματικότητας.
  8. Αν ξεκινάμε μια νέα εργασία π.χ. μανάβης λέμε "είμαι ένας επιτυχημένος μανάβης με εξαιρετικά προϊόντα και άψογη πελατεία"
  9. Αν επιθυμούμε έναν ουσιαστικό διαλογισμό λέμε "είμαι σε διαλογισμό και συνδεμένος με το όλον"
  Σε κάθε μία από αυτές τις φράσεις ή και σε χιλιάδες που θα επινοήσετε μπορείτε να βάζετε μπροστά την λέξη ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ...
  Γενικά αυτό που θα πείτε στον κρύσταλλο αυτό θα εκπέμπει. Αν πείτε "θα γίνω ένας καλός ρεφλεξολόγος" τότε το ΘΑ, θα αναβάλει συνέχεια την πραγματικότητα και κάθε μέρα θα ισχύει το "ΘΑ ΓΙΝΩ" αλλά δεν θα συμβαίνει.
Αν ο προγραμματισμός γίνεται μέσα από οραματισμό, τότε οραματιστείτε το επιθυμητό αποτέλεσμα και προβάλετε την εικόνα αυτή μέσα στον κρύσταλλο. Η εικόνα θα πρέπει να είναι αποτελεσματική, θετική και στοχευμένη. Ο κρύσταλλος, θα εκπέμπει αυτήν την εικόνα σε σας για να αποδεχθείτε την θετική πραγματικότητα που δημιουργήσατε. Επίσης θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για να ζήσετε αυτή την πραγματικότητα.
Βάλτε τον κρύσταλλο σας σε μέρος που θα μπορείτε να τον βλέπετε και να τον αγγίζετε. Μπορείτε να τον έχετε πάνω σας, ή να κοιμάστε μαζί του.

πηγή: www.politimigi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...